ПРИНЦИПИ ТА КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ АВТЕНТИЧНИХ ХУДОЖНІХ ФІЛЬМІВ І ВІДЕОФРАГМЕНТІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ АНГЛОМОВНОГО ГОВОРІННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ

Автор(и)

  • R. Nishchyk Київський національний лінгвістичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.22.2013.69305

Ключові слова:

принципи відбору автентичних художніх фільмів, критерії відбору відеофрагментів, майбутні філологи

Анотація

У статті описуються принципи відбору автентичних відеоматеріалів для навчання майбутніх філологів англійської мови. Виокремлюються принципи відбору автентичних художніх фільмів для навчання майбутніх філологів англомовного говоріння з використанням фразеологічних одиниць. Наводяться критерії відбору відеофрагментів.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Теоретичні засади формування іншомовної комунікативної компетентності