ПРИНЦИПИ ТА КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ АВТЕНТИЧНИХ ХУДОЖНІХ ФІЛЬМІВ І ВІДЕОФРАГМЕНТІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ АНГЛОМОВНОГО ГОВОРІННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.22.2013.69305Ключові слова:
принципи відбору автентичних художніх фільмів, критерії відбору відеофрагментів, майбутні філологиАнотація
У статті описуються принципи відбору автентичних відеоматеріалів для навчання майбутніх філологів англійської мови. Виокремлюються принципи відбору автентичних художніх фільмів для навчання майбутніх філологів англомовного говоріння з використанням фразеологічних одиниць. Наводяться критерії відбору відеофрагментів.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Теоретичні засади формування іншомовної комунікативної компетентності