СТАРШИЙ ДОШКІЛЬНИК ЯК СУБ’ЄКТ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНО-ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

  • A. Mokina Житомирський державний університет імені Івана Франка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.22.2013.69437

Ключові слова:

старший дошкільник віком від п’яти до шести років, особистісно-діяльнісний підхід, психологічні новоутворення, провідна діяльність, мотиви учіння

Анотація

У статті розкрито сутність особистісно-діяльнісного підходу. Проаналізовано
вихідні загальні і типові особливості старшого дошкільника віком від п’яти до шести
років. Розглянуто особистісну і діяльнісну готовність старшого дошкільника до оволодіння іноземної мови.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Методика формування мовленнєвих компетентностей