СТАРШИЙ ДОШКІЛЬНИК ЯК СУБ’ЄКТ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНО-ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.22.2013.69437Ключові слова:
старший дошкільник віком від п’яти до шести років, особистісно-діяльнісний підхід, психологічні новоутворення, провідна діяльність, мотиви учінняАнотація
У статті розкрито сутність особистісно-діяльнісного підходу. Проаналізовано
вихідні загальні і типові особливості старшого дошкільника віком від п’яти до шести
років. Розглянуто особистісну і діяльнісну готовність старшого дошкільника до оволодіння іноземної мови.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Методика формування мовленнєвих компетентностей