DOI: https://doi.org/10.32589/2412-9283.22.2013.69477

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В АУДІЮВАННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ САМОСТІНОЇ РОБОТИ

L. V. Shevkoplias

Анотація


У статті описуються результати експериментальної перевірки ефективності
розробленої методики формування англомовної компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботи. Автором описано зміст перед- та післяекспериментального зрізів, структуру експерименту, представлено результати зрізів, а також їх інтерпретацію.


Ключові слова


самостійна робота; тестове завдання; компетенція в аудіюванні

Повний текст:

PDF


ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти