СИСТЕМА ВПРАВ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛІЗОВАНОГО НАВЧАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Y. Menkovska Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.22.2013.69313

Ключові слова:

система вправ для навчання діалогічного мовлення, система вправ для індивідуалізованого навчання діалогічного мовлення, вправи для індивідуалізованого навчання діалогічного мовлення, адаптувальні вправи, коригувальні вправи, стимулювальні вправи

Анотація

У статті розглядається проблема створення системи вправ для реалізації
індивідуалізованого навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи. Пропонується загальна характеристика цієї системи; визначаються її складові. Обґрунтовуються види вправ для індивідуалізованого навчання відповідно до етапів оволодіння діалогічним мовленням. Подаються приклади вправ та їх характеристика.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Методика формування мовленнєвих компетентностей