СИСТЕМА ВПРАВ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛІЗОВАНОГО НАВЧАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.22.2013.69313Ключові слова:
система вправ для навчання діалогічного мовлення, система вправ для індивідуалізованого навчання діалогічного мовлення, вправи для індивідуалізованого навчання діалогічного мовлення, адаптувальні вправи, коригувальні вправи, стимулювальні вправиАнотація
У статті розглядається проблема створення системи вправ для реалізації
індивідуалізованого навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи. Пропонується загальна характеристика цієї системи; визначаються її складові. Обґрунтовуються види вправ для індивідуалізованого навчання відповідно до етапів оволодіння діалогічним мовленням. Подаються приклади вправ та їх характеристика.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Методика формування мовленнєвих компетентностей