ДИДАКТИЧНІ ВЛАСТИВОСТІ БЛОҐУ В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ МОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Автор(и)

  • G. Dranenko Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Україна
  • D. Rusnak Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.22.2013.69482

Ключові слова:

блоґ, дидактичні властивості, французька мова

Анотація

У статті розглядаються дидактичні властивості блоґу в організації навчання французької мови студентів мовних спеціальностей. Уточнено особливості застосування блоґ-технологій у навчанні іноземних мов та представлено власний блоґ для навчання студентів французької мови.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Інформаційно-комунікаційні технології у формуванні іншомовної комунікативної компетентності