ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ТЕХНІКИ ЧИТАННЯ ІСПАНСЬКОЮ МОВОЮ ПІСЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.22.2013.69470Ключові слова:
психолінгвістичні особливості, техніка читання, фонетичний перенос, інтерференція, спільні характеристики, акт комунікаціїАнотація
У статті аналізуються психолінгвістичні особливості навчання майбутніх
менеджерів техніки читання іспанською мовою після англійської, здійснюється
зіставлення цих двох мов на фонетичному рівні для виявлення спільних характеристик, на які можна спиратися в процесі навчання майбутніх менеджерів техніки читання іспанською мовою після англійської, та розбіжностей, що потребують особливої уваги для попередження і нейтралізації інтерференції, яка порушує акт комунікації.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Методика формування мовних компетентностей