ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.22.2013.69461Ключові слова:
зміст навчання, предметний аспект, процесуальний аспект, професійно орієнтовані навички і вміння, діалогічне мовленняАнотація
У статті розглядаються сучасні підходи щодо визначення змісту навчання.
Визначено компонентний склад змісту навчання професійно орієнтованої компетентності в діалогічному мовленні майбутніх викладачів англійської мови. Представлено предметний аспект змісту навчання, в межах якого виділено професійно-трудову сферу спілкування, ситуації спілкування, комунікативні наміри, теми, а також процесуальний аспект змісту навчання з властивими йому навичками та вміннями.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Методика формування мовленнєвих компетентностей