ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • O. Iaroshenko Київський національний лінгвістичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.22.2013.69461

Ключові слова:

зміст навчання, предметний аспект, процесуальний аспект, професійно орієнтовані навички і вміння, діалогічне мовлення

Анотація

У статті розглядаються сучасні підходи щодо визначення змісту навчання.
Визначено компонентний склад змісту навчання професійно орієнтованої компетентності в діалогічному мовленні майбутніх викладачів англійської мови. Представлено предметний аспект змісту навчання, в межах якого виділено професійно-трудову сферу спілкування, ситуації спілкування, комунікативні наміри, теми, а також процесуальний аспект змісту навчання з властивими йому навичками та вміннями.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Методика формування мовленнєвих компетентностей