DOI: https://doi.org/10.32589/2412-9283.22.2013.69461

ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

O. Iaroshenko

Анотація


У статті розглядаються сучасні підходи щодо визначення змісту навчання.
Визначено компонентний склад змісту навчання професійно орієнтованої компетентності в діалогічному мовленні майбутніх викладачів англійської мови. Представлено предметний аспект змісту навчання, в межах якого виділено професійно-трудову сферу спілкування, ситуації спілкування, комунікативні наміри, теми, а також процесуальний аспект змісту навчання з властивими йому навичками та вміннями.


Ключові слова


зміст навчання; предметний аспект; процесуальний аспект; професійно орієнтовані навички і вміння; діалогічне мовлення

Повний текст:

PDF


ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти