УМІННЯ, НАВИЧКИ, ЗНАННЯ ЯК СКЛАДОВІ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ В АУДІЮВАННІ НА І КУРСІ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • E. Yakovenko-Glushenkova Київський національний лінгвістичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.23.2014.69490

Ключові слова:

уміння, навички, знання, професійно орієнтована компетентність в аудіюванні, майбутні вчителі, французька мова

Анотація

У статті на основі аналізу, систематизації, узагальнення наукових джерел
охарактеризовано вміння (загальні мовленнєві та комунікативні), навички (фонетичні, лексичні, граматичні), знання (фонетичні, лексичні, граматичні) у контексті формування професійно орієнтованої компетентності майбутніх учителів французької мови в аудіюванні на І курсі навчання.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Теоретичні засади формування іншомовної комунікативної компетентності