УМІННЯ, НАВИЧКИ, ЗНАННЯ ЯК СКЛАДОВІ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ В АУДІЮВАННІ НА І КУРСІ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.23.2014.69490Ключові слова:
уміння, навички, знання, професійно орієнтована компетентність в аудіюванні, майбутні вчителі, французька моваАнотація
У статті на основі аналізу, систематизації, узагальнення наукових джерел
охарактеризовано вміння (загальні мовленнєві та комунікативні), навички (фонетичні, лексичні, граматичні), знання (фонетичні, лексичні, граматичні) у контексті формування професійно орієнтованої компетентності майбутніх учителів французької мови в аудіюванні на І курсі навчання.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Теоретичні засади формування іншомовної комунікативної компетентності