№ 23 (2014)

Зміст

Теоретичні засади формування іншомовної комунікативної компетентності

УМІННЯ, НАВИЧКИ, ЗНАННЯ ЯК СКЛАДОВІ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ В АУДІЮВАННІ НА І КУРСІ НАВЧАННЯ PDF
E. Yakovenko-Glushenkova 7-14
ПСИХОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖІВ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОМУ ПИСЬМІ PDF
O. Gal`chenko 15-23
ПРИНЦИПИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ВЕДЕННЯ ДЕБАТІВ PDF
O. O. Didukh 24-31
ЛІНГВОСТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАУКОВОЇ ФРАНКОМОВНОЇ СТАТТІ АГРАРНОГО ПРОФІЛЮ ЯК ПЕРШОДЖЕРЕЛА АНОТАТИВНОГО ТА РЕФЕРАТИВНОГО ПЕРЕКЛАДІВ PDF
V. Ignatenko 32-38
ЦІЛІ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ В АНГЛІЙСЬКОМУ ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ У МАЙБУТНІХ ТЕХНІКІВ-БУДІВЕЛЬНИКІВ PDF
I. Fedorenko 39-44

Методика формування мовленнєвих компетентностей

ЗАСОБИ САМО- І ВЗАЄМОКОНТРОЛЮ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В АУДІЮВАННІ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ PDF
Y. A. Krapchatova 45-52
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ ВЕДЕННЯ АНГЛОМОВНОЇ ДИСКУСІЇ НА ОСНОВІ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ PDF
I. Zaitseva 53-67
ЗМІСТ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОГО УСНОГО МОВЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ PDF
A. G. Mokina 68-77
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ АНГЛОМОВНОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ НА МАТЕРІАЛІ АВТЕНТИЧНИХ ХУДОЖНІХ ФІЛЬМІВ PDF
R. Nishchyk 78-87
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ АНОТАЦІЙНОГО ТА РЕФЕРАТИВНОГО ПЕРЕКЛАДУ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ШКОЛИ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ PDF
K. Shevelko 88-100

Методика формування мовних компетентностей

МЕТОДИЧНА СУБКОМПЕТЕНЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ З ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ PDF
N. Mayer 101-109
ШЛЯХИ І ЗАСОБИ ПРОФЕСІОНАЛІЗАЦІЇ ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ НА ПОЧАТКОВОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ PDF
E. Gorbach 110-118
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕТАЛУРГІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО ГОВОРІННЯ PDF
I. A. Zaichenko 119-128
РЕАЛІЗАЦІЯ ДИДАКТИЧНИХ І МЕТОДИЧНИХ ПРИНЦИПІВ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ РЕЦЕПТИВНИХ МОВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ PDF
O. M. Panzyha 129-138

Інформаційно-комунікаційні технології у формуванні іншомовної комунікативної компетентності

НАВЧАЛЬНА КОМП’ЮТЕРНА ПРОГРАМА QUIZMAKER ЯК ЕЛЕКТРОННИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ КОМПЕТЕНТНОСТІ В АНГЛОМОВНОМУ ПИСЬМІ PDF
M. Hlazunov 139-146
МОДЕЛЬ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЧИТАННЯ ХУДОЖНІХ ТЕКСТІВ З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП’ЮТЕРНОЇ ПРОГРАМИ PDF
A. S. Drach 147-155
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ НА ОСНОВІ КЕЙС-МЕТОДУ PDF
O. Iaroshenko 156-168

Інформація

Вимоги до публікацій у Віснику КНЛУ PDF
  169-171
Дисертації, захищені в Київському національному лінгвістичному університеті за спеціальністю 13.00.02 PDF
  172-177
Теми кандидатських дисертацій КНЛУ зі спеціальності 13.00.02 PDF
  178