МЕТОДИЧНА СУБКОМПЕТЕНЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ З ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Автор(и)

  • N. Mayer Київський національний лінгвістичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.23.2014.69510

Ключові слова:

майбутній викладач, методичні знання, методичні навички, методичні вміння, фонетична компетентність, французька мова

Анотація

У статті охарактеризовано методичну субкомпетенцію майбутнього викладача французької мови з формування професійно орієнтованої фонетичної компетентності. З урахуванням особливостей професійно орієнтованої фонетичної компетентності майбутніх учителів французької мови визначено методичні знання, навички та вміння, якими мають оволодіти магістранти для ефективної реалізації професійно-методичної діяльності з формування у студентів зазначеної компетентності.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Методика формування мовних компетентностей