ЗАСОБИ САМО- І ВЗАЄМОКОНТРОЛЮ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В АУДІЮВАННІ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ

Автор(и)

  • Y. A. Krapchatova Київський національний лінгвістичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.23.2014.69501

Ключові слова:

пам’ятки-поради, елементи евристичної бесіди, контрольні листи для самооцінки, тестові завдання

Анотація

У статті наводяться та аналізуються засоби само- і взаємоконтролю рівня сформованості англомовної компетенції в аудіюванні, а саме: пам’ятки-поради для аудіювання, елементи евристичної бесіди, контрольні листи для самооцінки, тестові завдання.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Методика формування мовленнєвих компетентностей