ПРИНЦИПИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ВЕДЕННЯ ДЕБАТІВ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.23.2014.69495Ключові слова:
дебати, майбутні викладачі англійської мови, спеціальні методичні принципи навчання ведення дебатівАнотація
У статті розглядаються принципи навчання майбутніх викладачів ведення дебатів. Досліджено класифікацію принципів ведення дебатів, виділено й докладно описано спеціальні методичні принципи навчання ведення дебатів, а саме: принцип ігрового моделювання сценарію ведення дебатів, принцип підвищення активності студентів за допомогою включення у навчання елементів дослідження, принцип індивідуалізації, принцип партнерського спілкування, принцип професійно-педагогічної спрямованості, принцип конгруентності, принцип забезпечення професійною комунікацією, принцип інтеграції, принцип взаємоконтролю і принцип рефлексії. Докладно описано реалізацію цих принципів у процесі навчання майбутніх викладачів англійської мови ведення дебатів.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Теоретичні засади формування іншомовної комунікативної компетентності