DOI: https://doi.org/10.32589/2412-9283.23.2014.69512

МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕТАЛУРГІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО ГОВОРІННЯ

I. A. Zaichenko

Анотація


У статті відображено модель формування англомовної лексичної компетентності
у процесі навчання професійно орієнтованого говоріння майбутніх металургів.
Наведено та проаналізовано структуру змістового модуля, визначені такі ознаки моделі, як системність, послідовність викладу навчального матеріалу, спрямованість на оволодіння лексичними знаннями та навичками, вміннями вживати лексичні одиниці галузі “Металургія” у професійно орієнтованому говорінні.


Ключові слова


модель навчання; лексична компетентність; професійно орієнтоване говоріння; студенти металургійних спеціальностей

Повний текст:

PDF


ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти