ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ АНОТАЦІЙНОГО ТА РЕФЕРАТИВНОГО ПЕРЕКЛАДУ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ШКОЛИ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • K. Shevelko Київський національний лінгвістичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.23.2014.69508

Ключові слова:

анотаційний переклад, реферативний переклад, експериментальне навчання

Анотація

У статті представлено методичний експеримент, організований з метою
перевірки ефективності розробленої методики навчання учнів старших класів анотаційного і реферативного перекладу англомовних журнальних статей. Описано перебіг та результати двох серій експериментального дослідження. Проаналізовано два варіанти розробленої методики та доведено ефективність одного з них.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Методика формування мовленнєвих компетентностей