ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ НА ОСНОВІ КЕЙС-МЕТОДУ

Автор(и)

  • O. Iaroshenko Київський національний лінгвістичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.23.2014.69517

Ключові слова:

гіпотеза експерименту, етапи експерименту, експериментальне навчання

Анотація

У статті описується експериментальна перевірка методики формування
у майбутніх викладачів професійно орієнтованої компетентності в англійському діалогічному мовленні на основі кейс-методу. Формулюється гіпотеза експерименту, наводяться дані до- та післяекспериментального зрізів, описуються етапи експерименту. За допомогою методів математичної статистики інтерпретовано результати експерименту, які підтверджують висунуту гіпотезу.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Інформаційно-комунікаційні технології у формуванні іншомовної комунікативної компетентності