МОДЕЛЬ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЧИТАННЯ ХУДОЖНІХ ТЕКСТІВ З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП’ЮТЕРНОЇ ПРОГРАМИ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.23.2014.69516Ключові слова:
художній текст, навчальна комп’ютерна програма, інтеракція, користувальна діяльністьАнотація
У статті описано модель навчання студентів спеціальності “Мова і література
(англійська)” читання художніх текстів з використанням комп’ютерної програми та шляхи реалізації моделі на заняттях з дисципліни “Основна іноземна мова (англійська)” за такими параметрами: навчальні модулі, змістовні модулі, етапи навчання, кількість годин, форми інтеракції, типи вправи. Описано поетапну реалізацію моделі навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи навчання.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Інформаційно-комунікаційні технології у формуванні іншомовної комунікативної компетентності