ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ ВЕДЕННЯ АНГЛОМОВНОЇ ДИСКУСІЇ НА ОСНОВІ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ

Автор(и)

  • I. Zaitseva Київський національній лінгвістичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.23.2014.69504

Ключові слова:

експеримент, дискусія, проблемні ситуації, майбутні філологи

Анотація

У статті викладено етапи підготовки і реалізації методичного експерименту
з перевірки ефективності методики навчання майбутніх філологів ведення англомовної дискусії на основі проблемних ситуацій. Описано структуру експерименту, зміст перед-, проміжного і післяекспериментального зрізів; представлено і проаналізовано результати експериментальних зрізів.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Методика формування мовленнєвих компетентностей