ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.24.2015.69521Ключові слова:
ефективність навчання, учні початкової загальноосвітньої школи, специфіка засвоєння іноземної мови, природовідповідний комунікативно-ігровий методАнотація
Стаття присвячена висвітленню та обґрунтуванню шляхів підвищення
ефективності навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи. Згідно з результатами дослідження основною передумовою успішності навчання іноземної мови молодших школярів є встановлення цілей, завдань, змісту, методів, прийомів та засобів навчання відповідно до специфіки засвоєння ними мови, вікових особливостей та пізнавальних можливостей учнів на кожній стадії їх розвитку. Результативності навчання сприяють виокремлення двох етапів навчання: адаптаційного та реорганізаційного, визначення домінантних цілей і завдань на кожному з них, відбір та розподіл навчального матеріалу з урахуванням досвіду рідної мови та послідовності засвоєння іноземної мови дітьми-носіями цієї мови, встановлення способів і механізмів оволодіння учнями іноземною мовою, мовленнєвих дій і операцій на кожному етапі навчання та застосування прийнятних для їх реалізації природовідповідних комунікативно-ігрових прийомів, зокрема навчальних ігор, римованих текстів, сюжетних історій в ергономічному навчанні – максимально ефективному за мінімальних зусиль та витрат часу учнів.
Посилання
Metodika intensivnogo obucheniya inostrannyim yazyikam / pod red. V. A. Buhbindera i G. A. Kitaygorodskoy. – K. : Vischa shkola, 1988. – 344 s.
Parshykova O. O. Teoretychni osnovy navchannia inozemnoi movy uchniv pochatkovoi shkoly: dys. ... dokt. ped.nauk 13.00.02 / O.O.Parshykova. – K., 2010. – 408 s.
Kubanek-German A. Kindgemäßer Fremdsprachenunterricht. Band 2. Didaktik der Gegenwart. / A.Kubanek-German. – Münster: Waxmann Verlag, 2003. – 239 S.
Piepho H. E. Was müssen weiterführende Schulen vom Grundschulfremdsprachenuntericht erwarten dürfen? / H. E. Piepho // Praxis des neusprachlichen Unterrichts: Cornelsen. – 2001. – N. 4. – Jg. 48. – S. 346–354.