КЛАСИФІКАЦІЯ КЕЙСІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.24.2015.69608Ключові слова:
кейс-метод, професійна компетентність викладача іноземної мови, діалогічне мовлення, професійні знання, професійні вміння, професійні здібності, класифікація кейсівАнотація
У статті визначено необхідність застосування кейс-методу для формування професійно орієнтованої компетентності майбутніх викладачів іноземної мови; проаналізовано основні напрямки досліджень науковців з приводу застосування кейс-методу для навчання майбутніх вчителів і викладачів іноземної мови; дано визначення кейс-методу; зазначені складові професійної компетентності, на основі яких представлено авторську класифікацію кейсів за ключовими проблемами, що домінують у процесі викладання іноземної мови, а саме: педагогічні, психологічні, методичні, лінгвістичні, лінгвосоціокультурні кейси; визначено професійно орієнтовану компетентність у діалогічному мовленні майбутніх викладачів; окреслені перспективи подальших досліджень.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Методика формування мовленнєвих компетентностей