DOI: https://doi.org/10.32589/2412-9283.24.2015.69608

КЛАСИФІКАЦІЯ КЕЙСІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

O. Iaroshenko

Анотація


У статті визначено необхідність застосування кейс-методу для формування професійно орієнтованої компетентності майбутніх викладачів іноземної мови; проаналізовано основні напрямки досліджень науковців з приводу застосування кейс-методу для навчання майбутніх вчителів і викладачів іноземної мови; дано визначення кейс-методу; зазначені складові професійної компетентності, на основі яких представлено авторську класифікацію кейсів за ключовими проблемами, що домінують у процесі викладання іноземної мови, а саме: педагогічні, психологічні, методичні, лінгвістичні, лінгвосоціокультурні кейси; визначено професійно орієнтовану компетентність у діалогічному мовленні майбутніх викладачів; окреслені перспективи подальших досліджень.


Ключові слова


кейс-метод; професійна компетентність викладача іноземної мови; діалогічне мовлення; професійні знання; професійні вміння; професійні здібності; класифікація кейсів

Повний текст:

PDF


ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти