ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ МОВЛЕННЄВОЇ АДАПТАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.24.2015.69611Ключові слова:
методичний експеримент, майбутні вчителі англійської мови, мовленнєва адаптація, результати експерименту, рівень сформованості вміньАнотація
Методика формування вмінь мовленнєвої адаптації у майбутніх учителів
англійської мови була створена з метою оптимізації процесу професійної підготовки студентів. У статті викладено етапи проведення методичного експерименту, метою якого була перевірка ефективності запропонованої методики. За допомогою методів математичної статистики інтерпретовано результати експерименту, які підтверджують гіпотезу, що досягти високого рівня сформованості вмінь мовленнєвої адаптації у студентів можна за умови обґрунтованого відбору матеріалу, застосування відповідної системи професійно орієнтованих вправ і методичних завдань й оптимальної організації навчання. На основі отриманих даних щодо результативності двох варіантів методики, які відрізняються способом організації етапу рефлексії, зроблено висновки, що перший варіант є більш ефективним, оскільки після
експериментального навчання саме за першим варіантом студенти мають вищі показники рівня сформованості вмінь мовленнєвої адаптації.