DOI: https://doi.org/10.32589/2412-9283.24.2015.69620

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ КОМУНІКАТИВНОГО ВСТУПНОГО КОРЕКТИВНОГО КУРСУ

V. Gutnik

Анотація


У статті викладено результати експериментальної перевірки ефективності методики формування фонетичної компетенції у майбутніх учителів німецької мови у комунікативному вступному корективному курсі. Автором визначено етапи проведення експериментального навчання та їх завдання. Докладно описано методику проведення і результати розвідувального експерименту, метою якого було визначення критеріїв оцінювання рівня сформованості фонетичних рецептивних навичок і фонетичної компетенції у читанні вголос та говорінні перед проведенням вступного корективного курсу (ВКК) й після його завершення, а також правильність розподілу навчального матеріалу в межах ВКК. Автором представлено цілі й зміст основного
эксперименту та передекспериментального, серединного і післяекспериментального зрізів, а також аналіз їх результатів після обробки методами математичної статистики. Ґрунтуючись на здобутих результатах, зроблено висновки щодо ефективності двох варіантів розробленої методики та правильності висунутої гіпотези.


Ключові слова


експериментальне навчання; фонетична компетенція; методика формування фонетичної компетенції; комунікативний вступний корективний курс; гіпотеза; знання; передекспериментальний зріз; післяекспериментальний зріз; порівняльний аналіз

Повний текст:

PDF


ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти