ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ КОМУНІКАТИВНОГО ВСТУПНОГО КОРЕКТИВНОГО КУРСУ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.24.2015.69620Ключові слова:
експериментальне навчання, фонетична компетенція, методика формування фонетичної компетенції, комунікативний вступний корективний курс, гіпотеза, знання, передекспериментальний зріз, післяекспериментальний зріз, порівняльний аналізАнотація
У статті викладено результати експериментальної перевірки ефективності методики формування фонетичної компетенції у майбутніх учителів німецької мови у комунікативному вступному корективному курсі. Автором визначено етапи проведення експериментального навчання та їх завдання. Докладно описано методику проведення і результати розвідувального експерименту, метою якого було визначення критеріїв оцінювання рівня сформованості фонетичних рецептивних навичок і фонетичної компетенції у читанні вголос та говорінні перед проведенням вступного корективного курсу (ВКК) й після його завершення, а також правильність розподілу навчального матеріалу в межах ВКК. Автором представлено цілі й зміст основного
эксперименту та передекспериментального, серединного і післяекспериментального зрізів, а також аналіз їх результатів після обробки методами математичної статистики. Ґрунтуючись на здобутих результатах, зроблено висновки щодо ефективності двох варіантів розробленої методики та правильності висунутої гіпотези.