АНГЛОМОВНИЙ ПОДКАСТ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ В АУДІЮВАННІ СТУДЕНТІВ МОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.24.2015.69621Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні технології, мережа Інтернет подкаст, аудіювання, навчання англійської мовиАнотація
У статті розглянуто особливості використання подкасту як нової інформаційно-комунікаційної технології навчання англійської мови студентів мовних спеціальностей. В результаті дослідження були охарактеризовані його дидактичні можливості у процесі навчання англійської мови (автентичність, актуальність, автономність, багатофункціональність, мобільність, продуктивність, інтерактивність). У публікації подана класифікація подкастів та наведені зразки роботи з ними на заняттях з мови. Доведено доцільність використання аудіоподкасту у процесі навчання англійської мови як ефективного засобу формування компетентності в аудіюванні студентів мовного ВНЗ. Доведено ефективність формування фонетичних, лексичних та граматичних навичок аудіювання засобами навчального аудіоподкасту.