АНГЛОМОВНИЙ ПОДКАСТ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ В АУДІЮВАННІ СТУДЕНТІВ МОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Автор(и)

  • N. Kardashova Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.24.2015.69621

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційні технології, мережа Інтернет подкаст, аудіювання, навчання англійської мови

Анотація

У статті розглянуто особливості використання подкасту як нової інформаційно-комунікаційної технології навчання англійської мови студентів мовних спеціальностей. В результаті дослідження були охарактеризовані його дидактичні можливості у процесі навчання англійської мови (автентичність, актуальність, автономність, багатофункціональність, мобільність, продуктивність, інтерактивність). У публікації подана класифікація подкастів та наведені зразки роботи з ними на заняттях з мови. Доведено доцільність використання аудіоподкасту у процесі навчання англійської мови як ефективного засобу формування компетентності в аудіюванні студентів мовного ВНЗ. Доведено ефективність формування фонетичних, лексичних та граматичних навичок аудіювання засобами навчального аудіоподкасту.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Методика формування мовних компетентностей