ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ В ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.24.2015.69632Ключові слова:
інформаційно-комунікаційне навчальне середовище, критерії оцінювання, майбутній викладач, методичний експеримент, методична компетентність, самостійна роботаАнотація
Стаття ґрунтується на результатах аналізу наукових праць, присвячених
методичній підготовці майбутніх учителів і викладачів іноземних мов, використанні різних емпіричних методів дослідження. Описано процедуру проведення методичного експерименту як основного емпіричного методу дослідження, який використано з метою перевірки ефективності розробленої методики формування методичної компетентності у майбутніх викладачів французької мови в процесі самостійної роботи в інформаційно-комунікаційному навчальному середовищі. За результатами проведеного передекспериментального зрізу нами була сформульована гіпотеза дослідження, достовірність якої перевірялася впродовж експериментального навчання. На основі порівняння результатів перед- та післяекспериментального зрізів підтверджено висунуту гіпотезу, а достовірність отриманих даних перевірено шляхом використання методів математичної статистики.