Використання інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях з англійської мови для покращення процесу вивчення лексики
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.24.2015.69638Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні технології, професійно орієнтована лексична компетентність, технології навчання, комп’ютерно-орієнтовані методи навчанняАнотація
У статті розглядаються методичні переваги використання інформаційно-
комунікаційних технологій у процесі формування англомовної професійно орієнтованої лексичної компетентності.Серед основних педагогічних цілей розробки інформаційно-комунікаційних технологій є підготовка студентів до життя в умовах інформаційного суспільства, вдосконалення інформаційно-методичного забезпечення педагогічної діяльності, а також інтенсифікація всіх рівнів навчального процесу. Також у статті визначено основні технології навчання на основі інформаційно-комунікаційних технологій, серед
яких важливе місце посідають дистанційні технології. Використання зазначених технологій у процесі навчання професійно орієнтованої іноземної мови є доцільним, адже це сприяє підвищенню ефективності роботи студентів, забезпечує гнучкість навчального процесу, а також надає можливість обирати різні методи навчання, щоб зацікавити студентів, збільшити продуктивність їхньої роботи і, таким чином, підвищити якість освіти.