DOI: https://doi.org/10.32589/2412-9283.24.2015.69638

Використання інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях з англійської мови для покращення процесу вивчення лексики

O. O. Ivanova

Анотація


У статті розглядаються методичні переваги використання інформаційно-
комунікаційних технологій у процесі формування англомовної професійно орієнтованої лексичної компетентності.Серед основних педагогічних цілей розробки інформаційно-комунікаційних технологій є підготовка студентів до життя в умовах інформаційного суспільства, вдосконалення інформаційно-методичного забезпечення педагогічної діяльності, а також інтенсифікація всіх рівнів навчального процесу. Також у статті визначено основні технології навчання на основі інформаційно-комунікаційних технологій, серед
яких важливе місце посідають дистанційні технології. Використання зазначених технологій у процесі навчання професійно орієнтованої іноземної мови є доцільним, адже це сприяє підвищенню ефективності роботи студентів, забезпечує гнучкість навчального процесу, а також надає можливість обирати різні методи навчання, щоб зацікавити студентів, збільшити продуктивність їхньої роботи і, таким чином, підвищити якість освіти.


Ключові слова


інформаційно-комунікаційні технології; професійно орієнтована лексична компетентність; технології навчання; комп’ютерно-орієнтовані методи навчання

Повний текст:

PDF (English)


ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти