ОВОЛОДІННЯ АНГЛОМОВНОЮ ЛЕКСИКО-ГРАМАТИЧНОЮ КОМПЕТЕНТНІСТЮ У ЧИТАННІ МАЙБУТНІМИ ВІЙСЬКОВИМИ ФАХІВЦЯМИ З ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ АВТОНОМІЇ

Автор(и)

  • S. Lazarenko Військовий інститут телекомунікацій та інформатизації, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.24.2015.69639

Ключові слова:

англомовна лексико-граматична компетентність, вивчальне читання, автономія, навчальні стратегії, мобільний педагогічний програмний засіб, мобільне навчання

Анотація

В статті розглядаються структурні компоненти англомовної лексико-
граматичної компетентності. З’ясовано зміст англомовної лексико-граматичної
компетентності. Вивчальне читання позиціонується як провідний засіб для самостійного оволодіння майбутніми військовими фахівцями досліджуваною компетентністю. Визначені блоки навчальних стратегій для оволодіння англомовною лексико-граматичною компетентністю у читанні в процесі самостійної роботи. З’ясовано спосіб управління автономією та обрано її провідний тип відповідно до проблеми вивчення. Уточнено поняття мобільного педагогічного програмного засобу та проаналізовано інтеграцію мобільного навчання в освітній процес.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Інформаційно-комунікаційні технології в освітньому процесі