ОВОЛОДІННЯ АНГЛОМОВНОЮ ЛЕКСИКО-ГРАМАТИЧНОЮ КОМПЕТЕНТНІСТЮ У ЧИТАННІ МАЙБУТНІМИ ВІЙСЬКОВИМИ ФАХІВЦЯМИ З ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ АВТОНОМІЇ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.24.2015.69639Ключові слова:
англомовна лексико-граматична компетентність, вивчальне читання, автономія, навчальні стратегії, мобільний педагогічний програмний засіб, мобільне навчанняАнотація
В статті розглядаються структурні компоненти англомовної лексико-
граматичної компетентності. З’ясовано зміст англомовної лексико-граматичної
компетентності. Вивчальне читання позиціонується як провідний засіб для самостійного оволодіння майбутніми військовими фахівцями досліджуваною компетентністю. Визначені блоки навчальних стратегій для оволодіння англомовною лексико-граматичною компетентністю у читанні в процесі самостійної роботи. З’ясовано спосіб управління автономією та обрано її провідний тип відповідно до проблеми вивчення. Уточнено поняття мобільного педагогічного програмного засобу та проаналізовано інтеграцію мобільного навчання в освітній процес.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Інформаційно-комунікаційні технології в освітньому процесі