ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ МАРКЕТОЛОГІВ

Автор(и)

  • L. Lypska Київський національний лінгвістичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.24.2015.69640

Ключові слова:

педагогіка, інформаційні технології, комп’ютер, навчання, маркетинг, маркетолог, маркетингова інформація, мережа Інтернет

Анотація

У статті досліджено актуальну проблему використання інформаційно технологій у підготовці майбутніх маркетологів. Досліджено основні напрямки використання мережі Інтернет для цілей маркетингу, ІТ-технологій для управління великими обсягами даних, організації баз і банків даних, які забезпечують прямий і зворотний обмін інформацією та доступ до неї користувачів на всіх стадіях управління. Виокремлено основні вимоги до інформації, що використовується в управлінні маркетингом, а саме: її повнота, достовірність, актуальність, а також оперативність її збирання, яка може бути представлена у табличній і графічній формі, у вигляді текстів і динамічних рядів. Розкрито переваги використання інформаційної концепції маркетингу.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Інформаційно-комунікаційні технології в освітньому процесі