Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
ВІСНИК КИЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ЛІНГВІСТИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Серія Педагогіка та Психологія
Поточний випуск
Архіви
Редколегія
Для авторів
Положення про авторські права
Про журнал
Подання
Проблематика
Політика розділів
Процес рецензування
Періодичність публікацій
Публікаційна етика
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
Том 37 (2022): ВІСНИК КНЛУ. Педагогіка та психологія
Том 37 (2022): ВІСНИК КНЛУ. Педагогіка та психологія
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.37.2022
Опубліковано:
2023-02-07
Інтерв’ю-портрет
Актуальні питання викладання та навчання іноземної мови для спеціальних цілей у закладах вищої освіти: бесіда з Н. О. Микитенко
І. Ю. Чорна-Климовець
9-16
PDF
Огляди
Забезпечення якості іншомовних освітніх програм: анотована бібліографія
Є. О. Плотніков, Л. Я. Зєня
103-113
PDF
Рецензії
Рецензія. Збігнєв Квецинський, Богуслав Сліверський та ін. Педагогіка. Академічний підручник (2019 рік)
О. Валішова, Д. Лоренцова
86-89
PDF
Програми
Робоча програма навчальної дисципліни “Методика викладання іноземної мови” в рамках “Методика викладання іноземної мови та зарубіжної літератури у вищій школі”
Л. В. Биркун
90-102
PDF
До питання про компетентність і компетенцію
Рівні методичної компетенції у викладанні іноземної мови
Р. Ю. Мартинова, С. В. Боднар
17-25
PDF
Портрет сучасного викладача іноземної мови
Професійний портрет сучасного викладача німецької мови і культури
В. П. Свиридюк
26-34
PDF
Науково-асистентська практика майбутніх викладачів іноземних мов
Науково-асистентcька практика як складник практичної професійно-методичної підготовки майбутніх викладачів романських мо
О. Б. Бігіч, Н. В. Майєр
35-44
PDF
Засоби технології ед’ютеймент
Kahoot! як сучасний засіб навчання арабської мови: з досвіду формування граматичної компетентності у студентів – майбутніх перекладачів
В. Г. Кононенко В. Г., Т. В. Образцова, Джавад Ахмад
45-52
PDF
Освітньо-розважальне відео (комічні сценки в жанрі “мандзай”) як сучасний засіб навчання японської мови
Ю. О. Грикун
53-63
PDF
Емпіричні дослідження
Проблеми використання елементів дистанційного навчання в умовах воєнного стану
А. І. Мельник
64-75
PDF
Аналіз навчальної успішності закарпатських студентів - учасників програм мобільності
К. Д. Поллоі
76-85
PDF (English)
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів