Перейти до головного Перейти в головне навігаційне меню Перейти на нижній колонтитул сайту
ВІСНИК КИЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ЛІНГВІСТИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Серія Педагогіка та Психологія
  • Поточний випуск
  • Архіви
  • Редколегія
  • Для авторів
  • Положення про авторські права
  • Про журнал
    • Подання
    • Проблематика
    • Політика розділів
    • Процес рецензування
    • Періодичність публікацій
    • Публікаційна етика
    • Заява про конфіденційність
  • Контактна інформація
Пошук
  • Зареєструватися
  • Увійти
Пошук
  1. Головна /
  2. Пошук

Пошук

Додаткові фільтри

Додаткові фільтри

майбутні філологи Löschen
Сортувати результати за:   
1 - 9 з 9 результатів

СУЧАСНИЙ СТАН РОЗВИТКУ НАУКОВОЇ ДУМКИ З ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ ПИСЬМОВОГО ПЕРЕКЛАДУ

Яна Фабрична
94-102

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ ВЕДЕННЯ АНГЛОМОВНОЇ ДИСКУСІЇ НА ОСНОВІ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ

I. Zaitseva
53-67

ЛІНГВІСТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ ВЖИВАННЯ АНГЛОМОВНИХ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ У ГОВОРІННІ

R. Nischyk

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ МОНОЛОГУ-ДОКАЗУ НА ОСНОВІ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ

N. Skliarenko

Тьюторський супровід навчання перекладу майбутніх філологів

О. Гармаш
38-46
2024-03-11

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ СИНХРОННОГО ПЕРЕКЛАДУ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ НА АНГЛІЙСЬКУ

A. Olkhovska
123-132

МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ ВЕДЕННЯ ДИСКУСІЇ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ НА ОСНОВІ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ

І. Зайцева, М. Писанко
54-61

ПРИНЦИПИ ТА КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ АВТЕНТИЧНИХ ХУДОЖНІХ ФІЛЬМІВ І ВІДЕОФРАГМЕНТІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ АНГЛОМОВНОГО ГОВОРІННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ

R. Nishchyk
35-45

МЕТОДИКА НАВЧАННЯ АБЗАЦНО-ФРАЗОВОГО ПЕРЕКЛАДУ ТА УСНОГО ПЕРЕКЛАДУ З АРКУША

I. Simkova
79-88
1 - 9 з 9 результатів

##plugins.block.developedBy.blockTitle##

Open Journal Systems

Мова

  • English
  • Українська

Інформація

  • Для читачів
  • Для авторів
  • Для бібліотекарів

ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти
Про цю видавничу систему