Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
ВІСНИК КИЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ЛІНГВІСТИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Серія Педагогіка та Психологія
Поточний випуск
Архіви
Редколегія
Для авторів
Положення про авторські права
Про журнал
Подання
Проблематика
Політика розділів
Процес рецензування
Періодичність публікацій
Публікаційна етика
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Пошук
Пошук
Пошук статей
Додаткові фільтри
З
2020
2021
2022
2023
2024
2025
січня
лютого
березня
квітня
травня
червня
липня
серпня
вересня
жовтня
листопада
грудня
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
По
2020
2021
2022
2023
2024
2025
січня
лютого
березня
квітня
травня
червня
липня
серпня
вересня
жовтня
листопада
грудня
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Автори
Додаткові фільтри
Ключове слово
французька мова
Löschen
Пошук
Сортувати результати за:
Релевантністю
Автором
Випуском
Датою публікації
Назвою статті
Прямий порядок
Зворотній порядок
1 - 12 з 12 результатів
ДИДАКТИЧНІ ВЛАСТИВОСТІ БЛОҐУ В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ МОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
G. Dranenko, D. Rusnak
217-223
DIDACTISER UN DOCUMENT MEDIATIQUE AFIN DE DEVELOPPER UNE COMPETENCE DE COMMUNICATION INTERCULTURELLE EN CLASSE DE FLE
D. A. Rusnak
103-110
2023-10-10
Наукові дослідження з методики навчання французької мови: сучасний стан і перспективи
Н. Майєр
40-49
2023-07-21
Особливості формування французькомовної лінгвосоцокультурної компетентності: професійно-методичний аспект
Н. Майєр
9-17
2024-03-11
LES CONTENUS SPECIFIQUES DE L’ENSEIGNEMENT INTERCULTUREL DE FUTURS ENSEIGNANTS DE FLE: STEREOTYPES DE GENRE
Diana Rusnak
133-142
EXPLOITER LA DIMENSION CULTURELLE DE LA PUBLICITÉ ICONIQUE POUR L’ENSEIGNEMENT INTERCULTUREL DES FUTURS ENSEIGNANTS DE FLE
D. А. Rusnak
72-82
Реалізація прямого методу навчання іноземних мов у підручниках з французької мови у Галичині (перша половина ХХ століття)
Б. Лабінська, А. Іващук
30-40
2021-07-08
DIMENSION SOCIOLINGUISTIQUE DE L’ENSEIGNEMENT INTERCULTUREL DES FUTURES ENSEIGNANTES DE FLE
D. Rusnak
78-85
УМІННЯ, НАВИЧКИ, ЗНАННЯ ЯК СКЛАДОВІ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ В АУДІЮВАННІ НА І КУРСІ НАВЧАННЯ
E. Yakovenko-Glushenkova
7-14
МЕТОДИЧНА СУБКОМПЕТЕНЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ З ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
N. Mayer
101-109
ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ “ГРАМАТИКА ОСНОВНОЇ МОВИ (ФРАНЦУЗЬКОЇ)”
Д. Руснак, О. Матвєєва
152-160
2021-07-08
Сучасні технології та засоби навчання французькомовного письма студентів мовних спеціальностей
Д. Руснак
50-58
2023-07-21
1 - 12 з 12 результатів
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів