Перейти до головного Перейти в головне навігаційне меню Перейти на нижній колонтитул сайту
ВІСНИК КИЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ЛІНГВІСТИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Серія Педагогіка та Психологія
  • Поточний випуск
  • Архіви
  • Редколегія
  • Для авторів
  • Положення про авторські права
  • Про журнал
    • Подання
    • Проблематика
    • Політика розділів
    • Процес рецензування
    • Періодичність публікацій
    • Публікаційна етика
    • Заява про конфіденційність
  • Контактна інформація
Пошук
  • Зареєструватися
  • Увійти
Пошук
  1. Головна /
  2. Пошук

Пошук

Додаткові фільтри

Додаткові фільтри

іноземна мова Löschen
Сортувати результати за:   
1 - 22 з 22 результатів

СУЧАСНІ ФОРМАТИ ДИКТАНТУ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

O. Бігич
172-182

ТЕХНОЛОГІЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ

Ю. Козаченко
75-82
2021-07-08

ШВИДКІСНЕ ЗНАЙОМСТВО ЯК ІНТЕРАКТИВНА ФОРМА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ Й КУЛЬТУРИ

О. Бігич
124-131
2021-07-08

РІВНІ КОМПЕТЕНЦІЙ І КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ

Р. Ю. Мартинова, С. В. Боднар
18-26
2022-07-29

ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ “АНГЛІЙСЬКА МОВА ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ”

Валентина Тітова, Наталія Котиш, Наталія Бобер, Володимир Мачуський
242-251

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ АНГЛОМОВНОЇ НАВЧАЛЬНО- СТРАТЕГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

O. Конотоп
192-204

ЛІНГВІСТИЧНИЙ АСПЕКТ ВИВЧЕННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЯК ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ В ЗАГАЛЬНООСВІНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

O. Paliy
136-147

Особливості формування французькомовної лінгвосоцокультурної компетентності: професійно-методичний аспект

Н. Майєр
9-17
2024-03-11

Роль лінгводидактичного тестування у формуванні професійної компетентності майбутніх учителів іноземних мов

О. Коломінова, С. Роман, Л. Зєня
18-28
2024-03-11

КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ МОВНОЇ ОСВІТИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО ПРОФІЛЮ

І. Кушнір
95-101

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ АНГЛОМОВНОЇ НАВЧАЛЬНО-СТРАТЕГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

O. Конотоп
39-46

Ставлення студентів до вивчення іноземних мов під час війни в Україні

А. Барань, Є. Барань, І. Густі, І. Лехнер, М. Фабіян
59-65
2024-03-11

ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ: СУЧАСНИЙ СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ

Є. Міцай
88-97

РЕАЛІЗАЦІЯ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ В АСПЕКТІ ФОРМУВАННЯ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ БАГАТОМОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ У ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

L. Sazhko

ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ШКОЛАХ ФРАНЦІЇ

А. П. Максименко
18-29

РЕАЛІЗАЦІЯ ДИДАКТИЧНИХ І МЕТОДИЧНИХ ПРИНЦИПІВ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ РЕЦЕПТИВНИХ МОВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

O. M. Panzyha
129-138

ЗМІСТ ФОРМУВАННЯ НІМЕЦЬКОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ГОВОРІННІ ТА ПИСЬМІ МАЙБУТНІХ ТУРИЗМОЗНАВЦІВ: ПРЕДМЕТНИЙ АСПЕКТ

Яна Окопна
73-85

ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО КОМП’ЮТЕРНОГО КУРСУ ДЛЯ УДОСКОНАЛЕННЯ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ

Аліна Долина
86-93

ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ “МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ”

Б. І. Лабінська , Н. М. Виспінська
49-59
2022-01-13

ОСОБЛИВОСТІ КОНТРОЛЮ НІМЕЦЬКОМОВНОЇ ДІЛОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ З ВИКОРИСТАННЯМ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОЇ АВТОНОМІЇ МАЙБУТНІХ ТУРИЗМОЗНАВЦІВ

Я. В. Окопна
32-40

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ НЕЛІНГВІСТИЧНОГО ПРОФІЛЮ

O. Мацнєва
33-42

ПРОГРАМА ПЕДАГОГІЧНОЇ АСИСТЕНТСЬКОЇ ТА ДОЦЕНТСЬКОЇ ПРАКТИК ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 011 “ОСВІТНІ, ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ”

С. Ніколаєва, Н. Майєр
32-44
1 - 22 з 22 результатів

##plugins.block.developedBy.blockTitle##

Open Journal Systems

Мова

  • English
  • Українська

Інформація

  • Для читачів
  • Для авторів
  • Для бібліотекарів

ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти
Про цю видавничу систему